Často kladené otázky

1. Ako dlho vydrží váš parfém? Vydrží vôňa dlho?

Vnímanie výdrže parfémov je individuálna záležitosť, ktorá súvisí s osobným vkusom a individuálnym PH pokožky, ako aj s ďalšími druhmi subjektívnych podmienok. Parfémy vydržia inak na pokožke a inak na oblečení.

2. Na vašej webovej stránke ponúkate viac ako 500 rôznych vôní. Ktorý parfém odporúčate pre ženu/muža?

Vôňa a jej vnímanie je individuálna záležitosť. Niektorí ľudia uprednostňujú jemné parfémy a iní dávajú prednosť ťažkým parfémom. Ak ešte nemáte obľúbenú vôňu, skúste si vybrať niečo z kategórie "Najpredávanejšie", kde nájdete parfémy, ktoré si naši klienti a klientky vyberajú najčastejšie. Ak chcete objaviť nejakú novú vôňu, ktorá by sa mohla stať vašou obľúbenou, pozrite si kategóriu "Novinky".

3. Aký je rozdiel medzi francúzskym parfémom, limitovanou edíciou, prémiovou verziou (AJ Series) a L'amour?

Modelová rada " Francúzske parfémy" je základná a najobľúbenejšia modelová rada s 20 % obsahom vône.

"Limitovaná edícia" predstavuje vybrané vône v elegantnejšej podobe.

Rada "AJ Deluxe" je krásny flakón obsahujúci parfémy so zvýšeným - 24 % obsahom vonných zložiek.

Produktová rada "L'Amour" je 33 ml parfém, ktorý si vďaka svojej veľkosti môžete vziať kamkoľvek, napr. do kabelky.

4. Ako dlho budem musieť čakať na doručenie zásielky?

Objednávky sa spracovávajú nasledujúci pracovný deň (po pripísaní platby na účte). Od okamihu predania zásielky kuriérovi až po jej doručenie uplynú zvyčajne 2 dni.

 

PRÍKLAD 1:

Objednávka bola podaná a zaplatená v pondelok.

Príprava objednávky a predanie kuriérovi v utorok.

Doručenie zásielky vo štvrtok.

PRÍKLAD 2:

Objednávka bola podaná v piatok.

Príprava objednávky a predanie kuriérovi v pondelok.

Doručenie zásielky je v stredu.

5. Objednal/a som si u vás parfém, ale jeho vôňa mi nevyhovuje. Rozbalil/a som parfém a vyskúšal/a som jeho vôňu. Môžem ho aj tak vrátiť a dostať späť peniaze?

Chceli by ste výrobok vrátiť? Žiadny problém. Môžete tak urobiť bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia výrobku. Vráťte nám výrobok spolu s formulárom na odstúpenie od zmluvy (vzor vyhlásenia nájdete tu: odkaz a my vám vrátime peniaze. Všetky informácie týkajúce sa odstúpenia od zmluvy nájdete v bode 8 obchodných podmienok nášho e-shopu: odkaz.

6. Zakúpil/a som si niekoľko rôznych výrobkov a jeden z nich by som chcel/a vrátiť. Je to možné?
"Záruka spokojnosti" sa vzťahuje na všetky naše výrobky. Ak si želáte vrátiť len časť svojej objednávky, môžete tak učiniť. Za vrátené výrobky vám budú vrátené peniaze. Všetky informácie týkajúce sa storna nájdete v kapitole 8 obchodných podmienok nášho e-shopu: odkaz.

7. Môj balík prišiel poškodený. Čo mám ďalej robiť?

Odfoťte poškodenú zásielku a/alebo jej obsah a odfoťte doklad o kúpe. Pošlite nám to e-mailom na adresu: [email protected] a my sa postaráme o zvyšok. Vašu objednávku vám bezplatne pošleme znova.