Dove

Značka Dove je všeobecne známa predovšetkým vďaka svojim vysokokvalitným výrobkom starostlivosti o telo. Poskytujú pokožke vynikajúcu výživu a hydratáciu. Hoci sa spoločnosť naďalej zameriava na výrobu výrobkov starostlivosti o telo, jej sortiment zahŕňa aj parfumy. Poslaním značky je vytvárať kvalitné výrobky a upozorňovať ženy na ich potenciál krásy. V súčasnosti má spoločnosť v ponuke sprchové gély, telové mlieka, výrobky na intímnu hygienu, dezodoranty, antiperspiranty, mydlá, šampóny, kondicionéry a parfémy, ktoré sa predávajú vo viac ako 75 krajinách sveta. 

Dove - spoločnosť 

Je zaujímavé, že základná zložka mnohých kozmetických výrobkov Dove bola vyvinutá už počas druhej svetovej vojny. Používala sa na starostlivosť o popálených vojakov. V roku 1956 vedci receptúru zdokonalili a pridali nové zložky, ktoré prospievajú pokožke. Prvá hydratačná kocka mydla Dove bola uvedená na trh v USA v roku 1975, v západnej Európe v 80. rokoch a v Poľsku v roku 1993. 

Názov značky je odvodený od anglického slova "dove", čo znamená holubica. Tento názov bol zvolený kvôli symbolike holubice ako jemného a verného vtáka. Vernosť sa spája s dôverou a spoľahlivosťou, teda s vlastnosťami, s ktorými chce byť značka stotožnená. Dove má množstvo kampaní, ktoré majú ženám ukázať ich krásu a pomôcť im veriť v seba. 

Vône Dove

Parfémy Dove sú kvintesenciou jemnosti a sviežosti. Parfém s vôňou ošetrujúceho mydla Dove sa stal hitom spoločnosti. Je to krémová, mydlová, ale jemná kompozícia, ktorá vonia trochu ako luxusné telové mlieko. Vôňa Dove skvele kopíruje vôňu klasickej tyčinky Dove, ale má v sebe niečo výnimočné. Môžete v nej badať aj kvetinový, ružový nádych. Vôňa je ľahká a vhodná na každodenné použitie. Zamilujú si ju ľudia, ktorí sa chcú cítiť sviežo a príjemne po celý deň. 

Dove - ktorý parfém si vybrať?

Originálne zloženie parfumu nie je jedinou zložkou úspechu. Rovnako dôležitá je aj jeho dlhá životnosť. Ak vám záleží na oboch, vyberte si parfum, ktorý vytvorila renomovaná značka. Prioritou značky je dbať na najvyššiu kvalitu zložiek svojich výrobkov.  Videli ste už francúzsky parfum?